1. WARUNKI DOSTAWY TOWARU:
Dostawa zamówionych towarów realizowana jest przez serwis www.gifts24.pl w dni robocze za pośrednictwem Firmy Kurierskiej ( DHL ,DPD, UPS, GLS). Na wyraźną prośbę klienta towar może zostać wysłany z doręczeniem w sobotę.( Zamawiający ma obowiązek sprawdzić czy we wskazane przez niego miejsce towar może zostać doręczony w sobotę)
PRZY ZAMÓWIENIACH POWYŻEJ 3000 PLN NETTO koszt transportu ponosi sprzedający chyba że ustalono inaczej.
1.1. W pozostałych przypadkach koszty transportu, pokrywa Nabywca , chyba że zostały ustalone inne warunki ze Sprzedawcą.
1.2. Sprzedawca nie ponosi odpowiedzialności za uszkodzenia powstałe podczas transportu przesyłki.
1.3. Odbiór przesyłki od kuriera musi być potwierdzony pisemnym pokwitowaniem.
1.4. Z chwilą pokwitowania na Nabywcę przechodzi prawo własności towaru oraz wszelkie ryzyka związane z posiadaniem i użytkowaniem, a w szczególności ryzyko utraty lub uszkodzenia.
1.5. Odbierając towar Nabywca jest zobowiązany do sprawdzenia, czy przesyłka nie posiada uszkodzeń powstałych podczas transportu.
1.6. Warunkiem rozpatrzenia ewentualnej reklamacji jest spisanie w obecności kuriera "Protokołu Reklamacji".
1.7. Dostawa towaru odbywać się będzie zawsze w miejsce wskazane w formularzu zamówienia.
1.8. Wszelkie szczegółowe regulacje związane z przesyłką towarów określone są w regulaminach firmy kurierskiej.
UWAGA ! Uwzględnienie specjalnych życzeń Klienta precyzujących czas dostawy towaru (takich jak: konkretna data, pora dnia, godzina lub przedział czasu) może zostać uwzględnione , o ile zakładają to możliwości firmy Kurierskiej (Spedycyjnej). Precyzując wspomniane warunki dodatkowe, Klient zobowiązuje się pokryć wynikające z tego tytułu opłaty, zgodnie z taryfikatorem firmy Kurierskiej (Spedycyjnej).
O wysokości opłat Klient zostanie poinformowany przez Dział Obsługi Klienta Gifts24.pl.